Tuesday 14 October 2008

Pamper


Saturday lepas, I decided untuk berurut di Zen Spa selepas 2 minggu damam baik damam baik. I had the Swedish Massage as usual. Felt so good. I just found out apa khasiatnya swedish massage ani...it allows the body to absorb more oxygen, rejuvenating the body. Ia jua menolong detoxification by increasing the speed by which the cells of the body eliminate their waste materials.

Lapas dari berurut, I went to Hua Ho Manggis Shopping barang keperluan Nini. I realized duitku ani makin betambah..ku kira2 balik,rupa2nya di Zen Spa, receptionistnya salah kira.Massage untuk 1 jam = $35. Ia pikir aku bagi seratus instead aku bagi 50. Baki yang dibaginya aku ni berjumlah $65. Untung ku $15 plus free massage. Ada jua evil thought atu inda kan membalikkan. Tapi, Auzubillahiminasyaitonirajim...

Patah balik ke Spa untuk mengembalikan baki sepatutnya. Dalam perjalanan ke spa atu macam2 dipikiran..ku telipon tah balik Zen Spa to let them know that aku ke sana. Sampai saja sana, receptionist atu macam takut2.Pikirnya aku kan marah.Balik2 cakap sorry.Kesian. Takut kali ia. Imagine kalau ku inda balikkan duit tu..gerenti kana buang keraja...kesian..mana tau ia ada anak di negeri nya...macam2lah dalam kepalaku..

On the way balik ke rumah nyaman rasa badan. Kana text lagi tu oleh receptionist atu. She was thankfulnya..and aku nasihat supaya careful next time..membari rawan ati..

Alhamdulilah, sekolah sudah mula dengan badan yang segarrrrr...

"It is less of a problem to be poor, than to be dishonest."- American Indian Proverb

No comments: